2014-06-04 13:19:00
POTRAGA ZA BLAGOM
Jedna od aktivnosti povodom Dana škole koji smo ove godine obilježavali 28. 5. 2014. bila je i Potraga za blagom koju je organizirao učitelj njemačkog jezika, Krešimir Golub uz pomoć učitelja Predraga Dobrotića. U igri je sudjelovalo oko 150 učenika. Da bi sudjelovali, učenici su morali donijeti jednu čokoladu. Potreban je bio i mobitel sa raspoloživim minimalnim iznosom za jedan poziv i ugrađenim fotoaparatom. Blago su tražili pojedinačno i u ekipama.
Kako bi došli do blaga, morali su proći 10 stanica na kojima su ih dočekivali zanimljivi zadatci. Npr. zadatak 2. stanice bio je: Zamisli. Ti si vozač autobusa. Započinješ vožnju praznim autobusom i na prvoj stanici pokupiš 14 ljudi. Na drugoj stanici pokupiš još 7 ali iz autobusa izađe 3 putnika. Na stanici broj 3 ulazi 3 a izlazi 1 čovjek. Na stanici 4 ulazi 7 a izlazi 5 putnika. Na stanici 5 ulazi 4 a izlazi jedan putnik. Između stanica 1, 2, i 3 je udaljenost 3 km, a vožnja od jedne do druge traje 4 minute. Između stanica 4 i 5 udaljenost je 5 km, a vožnja traje 6 minuta. Koliko godina ima vozač autobusa?
A zadatak 5. stanice bio je sljedeći: Arheolog je u jednoj grobnici pronašao ovaj zapis. Nažalost nedostaje mu jedan dio kako bi saznao smisao zapisa. Možeš li mu pomoći?
Predzadnji zadatak bio je: Fotografiraj dječaka u plavoj majci koji stoji kraj sivog automobila. Ta fotografija je jako važna i bez nje nema nagrade. Pokaži fotografiju ravnateljici. Pažljivo poslušaj što će ti reći!
Točno rješenje zadatka svake stanice donosilo je jedan broj.
Najbrži, najspretniji i najsnalažljiviji bili su učenici 7. b razreda, Alen Vori i Josip Jamnik.
Nakon što im je ravnateljica provjerila fotografiju, rekla je zadnji broj. Bio je to broj 3.
Pozivom na dobiveni broj, Alen i Josip saznali su gdje se nalazi blago.
Naši su pobjednici bili širokog srca te su mnogima podijelili osvojene čokolade. Iscrpljeni i umorni završili smo potragu te se nadamo da će sljedeće godine sudjelovati svi učenici kako bi nagrada bila još slađa.
fotografije
|