« Listopad 2020 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2020./2021.
KURIKUL OŠ Cestica 2020./2021.
Djeca i obitelji prije, tijekom i nakon potresa
Polica osiguranja za učenike u šk.god. 2020./2021.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Sigurnije na Internetu"
Brošura "Zaštitite privatnost na Facebooku"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Dodatna nastava iz povijesti
Dodatnu nastavu pohađaju učenici koji pokazuju poseban interes za povijesnu građu. Na dodatnoj nastavi učenici se pripremaju za natjecanje iz povijesti. Vježbaju na različitim povijesnim izvorima i zadatcima koji se ne rade na redovnoj nastavi. Također izrađuju plakate koje i prezentiraju.
Učenici: Lea Korotaj, Stela Furjan, Gabrijela Borak, Dora Jamnik, Klara Ivančić, Tamara Valek, Lana Golubić i Filip Hercog
Voditeljica: Ivanka Hohnjec
Razgovarali smo s učenicom koja je sudjelovala na Županijskom natjecanju iz povijesti.
1. Od kuda ljubav prema Povijesti?
Ljubav prema Povijesti započela je u četvrtom razredu osnovne škole kada smo na satu prirode i društva učili o kraljevima Hrvatske. Tata mi je pričao legende i priče kada sam bila manja, pa se može reći da je i to imalo utjecaja.
2. Kako si se pripremala za natjecanje?
Za natjecanje sam dosta učila, ali vrijedilo je truda. Imala sam nekoliko knjiga različitih izdavača i iz njih sam na papir zapisivala činjenice koje nismo učili na satu. Proučavala sam karte i slike te povijesne izvore. Učiteljica mi je isto tako pomogla jer mi je davala listiće za ponavljanje te mi objasnila sve nejasnoće.
3. Misliš li se i u budućnosti baviti Poviješću?
Do sada nisam razmišljala o tome jer imam i neke druge interese kojima bih se htjela baviti, ali možda se predomislim.
(Dora Jamnik, 7. a)