« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2023./2024.
KURIKUL OŠ Cestica 2023./2024.
Polica osiguranja za učenike u šk.god. 2022./2023.
Poslovnik o radu Školskog odbora
Odluka o uvođenju videonadzora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Pravilnik o radu školske kuhinje
Djeca i obitelji prije, tijekom i nakon potresa
Brošura "Sigurnije na Internetu"
Brošura "Zaštitite privatnost na Facebooku"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
4. ožujka prvi su u našoj školi pristupili rješavanju nacionalnih ispita učenici četvrtih razreda (4.a, 4.b i 4.c) i to rješavanjem zadataka i pisanjem eseja iz Hrvatskog jezika. Nacionalnom ispitu iz Matematike pristupili su 6. ožujka, a pisanje istih završili su u petak 8. ožujka ispitom iz Prirode i društva.
Svoje pozitivne dojmove o pisanju nacionalnih ispita učenici su podijelili s nama. Pročitajte njihove dojmove.
„Test iz Matematike je bio lakši od Hrvatskog jezika.“ (DENI 4.A)
"Test iz matematike mi je bio najlakši jer su zadaci bili jasni a i matematika mi ide dobro."( FRANKO 4.B)
"Matematika je bila najlakša,odgovarali su mi zadaci i bilo je mnogo zadataka koji su razina 2. i 3. razreda." (JANKO 4.c)
"Nije bilo puno problemskih zadataka." (LOVRO 4.C)
"Test iz 1prirode i društva mi je bio najlakši." ( LENA 4. b)
i PATRIK 4.B je rekao da je priroda bila najlakša jer su zadaci bili za odabir.
"Priroda je bila najlakša jer su bila jednostavna pitanja. " (ELENA 4.C)
"Možeš zaključiti odgovor i bez učenja." (FRAN 4.C ) dok je JANKO iz 4.C rekao da su bila trik pitanja.
"Hrvatski smo pisali prvi ispit pa sam imao tremu." (MATEO 4.C)
"Hrvatski ispit smo pisali dugo pa sam gubio koncentraciju. " (PETAR 4.c)
"Najzahtjevniji je bio hrvatski i to prvi dio." (IVANA 4.B)
"U hrvatskom je bilo nejasno pisanje izvješća, jer podaci nisu bili dovoljno jasni."4.b
Većini učenika se svidjelo što su bili zadaci na zaoukruživanje, a manje im se svidjelo što su pisali kemijskom olovkom i što su trebali odgovore bilježiti na zaseban papir.